Ayiou Athanasiou 33, Agios Athanasios, Cyprus
Not resolved
1.0
Details
Additional Fees
Advertised vs Delivered
Billing Practices
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Interest Rate
Price Affordability
Privacy and Data Security
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Value for money
Website
3 comments

I earned a good profit worth $16000 , i verified my account by providing all documents , they send me $1000 as my first withdrawal, i was happy , but later on i made a second withdrawal request , but again they put my request on hold for documents verification , when i contacted them they said we do double checking for your asset safety and for every transaction you have to verify your account, thats *** verification for every transaction, now its been more than a week , they are not processing my withdrawal request , when i contact them they give no response , i think they scam me for $16000

Review about: Iq Option Account.

Reason of review: Problems with payment.

Monetary Loss: $16758.

Preferred solution: Full refund.

I didn't like: Scam company, Very bad customer service.

Do You Have Something To Say ?

Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel
IQOption
#1471354

Hello!We are sorry for the negative experience you have received on the platform.We understand that it might be frustraiting to go through the verification process after you have verified your account. But let us tell you that the additional verification procedure might take place in order to make sure that your account and your funds are safe.According to clause 2.3 of our Payment Policy, in some cases, the Company may increase the identification process up to 30 working days.You may always keep in touch with our support to find out the status of your withdrawal as we never leave our traders behind and do our best to support you in every situation!Thank you for your consideration!Sincerely,IQ Option

Anonymous
#1381961

Iq option totally froud.

They never provide your money.

And very pathetic customer service

Rakeshsaini
to Guru #1393781

Yes I agree with you

You May Also Like